Tuesday, February 21, 2012

ДАН РЕПУБЛИКЕ

Posted on November 29, 2008 - РЕПРИНТ

Денеска е 29-ти ноември некогаш празник а сега само обичен ден од ноември или можеби не толку обичен бидејќи има уште два дена до плата, а пустата ја чекам како лебче, ама тоа има значење само за мене, така да сепак овој 29-ти е само уште еден ден од ноември.
Како и да е кога и да дојде овој ден секогаш прво што ми доаѓа на памет е ЗАБРАњЕНО ПУШЕњЕ и ДАН РЕПУБЛИКЕ.


А следно што ми паѓа напамет е пак ЗАБРАЊЕНО ПУШЕЊЕ и ОД ИСТОРИСКОСГ АВНОЈА

Незнам зошто ама овие две песни по дифолт ме преокупираат на овој ден. Помладиве што евентуално ќе го читаат овој пост можеби ќе си помислат дека само булазнам, за нив препорака добро да ги послушаат стиховите на овие две песни, можеби тогаш нешто и ќе им се разјасни. А за постариве блогери како ЗОРИВ или ВОЛАН , нема што да објаснувам на нив се им е јасно.
А на крајот на краиштата и не ми беше намера да објаснувам нешто туку само да Ви постирам две прекрасни песни од еден легендарен бенд.
Уживајте.

No comments:

Post a Comment