Monday, February 20, 2012

ЖЕНСКА ЛОГИКА

Posted on November 11, 2007- РЕПРИНТ


Еве малку женска логика.
Мора да им се признае, поголеми логичари се од нас мажите.

ZENSKA LOGIKA
>>
>> Ona:
>> Putujem busom.
>> Krcat je i ne da mi se gurati do  aparata da ponistim kartu.
>> Zamoli cu zenu ispred da mi je ponisti.
>> Kako  da joj se obratim, sa ti ili vi?
>> Na predposlednjoj stanici nije sisla.  Znaci, putuje do kraja.
>> Malo je bolje promotrim i vidim da nosi bocu vina.  Sigurno ide nekom
>> muskarcu.
>> Vino ne spada medju ona najjeftinija. Muskarac  je, dakle, zgodan.
>> U mom selu su dva zgodna muskarca – moj muz i moj  ljubavnik.
>> Mom ljubavniku sigurno ne ide jer ja sad idem k njemu. Dakle,  ide mome
>> muzu.
>> Moj muz ima dve ljubavnice – Katarinu i Anu.
>> Katarina je  trenutno na godisnjem.
>> Na to cu: "Ana, mozes mi, molim te, ponistiti kartu?"
>> Ana: "Mi se poznajemo?!?!?!?!"

No comments:

Post a Comment