Thursday, March 1, 2012

ЕДНО УБАВО ЛЕТО

Posted on May 22, 2009 - РЕПРИНТ

Се ближи лето а со него и летните одмори.
Тоа ме подсети на едно прекрасно лето и летен одмор.
Албена 2005, јас мојата (тогаш уште) идна сопруга и неколку пријатели.
Море, сонце, прекрасни плажи, одлична услуга.
Да не должам многу и онака не сум баш многу вичен на зборови па затоа ќе ви постирам неколку фотки, колку да видите за што зборувам, а истовремено да се испробам во постирање на фотки на друг начин освен преку фората НАПРЕДНИ ОПЦИИ!
Поздрав до сите и уживајте.
П.С.
Посебно благодарам до Андреј кој ми помогна околу ФЛИЦКР и постирањето на фотки преку него.
 

Биба и Дуле пред рајските порти.


Биба по дождот
Биба по дождот.
На плажа
На прекрасната плажа во Албена.
На плажа 2
Биба на златниот песок во Албена.
Разгледница од Балчик
Разгледница од Балчик.
Во ботаничката градина во Балчик
Во ботаничката градина во Балчик.
Биба во ботаничката градина
Биба во ботаничката градина.
Мојата сакана
Мојата сакана.
Малку пустина во оазата
Малку пустина во оазата.
Мојата сакана во рајските градини
Биба во рајските гардини на Балчик.
Парковите на Албена
Парковите на Албена.
Каменица за освежување
Ладна Каменица за освежување.
Место за трошење на пари
Место за трошење пари.
Осамен галеб
Осамен галеб.
Јас и Биба по дождот
Јас и Биба по дождот.
Каменица и за на плажа
Каменица и за на плажа.
Черното море на изгрејцонце
Черното море на изгрејсонце.
Ај доста беќе.
Почна да ме фаќа некоја сета.
Ми текнуе на песната “ЕРГЕН ОДЕВ МАМО”.
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment