Thursday, March 1, 2012

ЦИГАНСКА – РОМСКА КЛЕТВА

Posted on June 16, 2011 - РЕПРИНТ

На времето во комшии кај мене живееа две цигански илимити ромски фамилии, да бидам политички коректен. Кога ќе се степаа децата заради некоја детска тривијалност, често таа детска кавга преминуваше во сериозна караница помеѓу возрасните.
Една работа посебно ми останала во сеќвање од тие кавги, кога едната циганака (ромка де) на другата ќе и речеше: „Да ти га тури мој муж, да ти га тури, ама да не ти го става до крај, да не ти се слади!“
Е оваа циганска (ромска де) клетва е првото нешто што ми падна напамет кога Владата или поточно ВМРО ДПМНЕ вчера го ЕРЕКТИРАА споменикот на Ацета Наш, арно ама не го нарекоа АЛЕКСАНДАР МАКЕДОНСКИ ниту ВЕЛИКИ, туку споменик на НЕПОЗНАТИОТ ВОИН – КОЊАНИК.
Сега сигурно се прашувате каде е врската помеѓу циганската (ромската де) клетва и споменикот на НЕПОЗНАТИОТ ВОИН- КОЊАНИК. Е па еве каде е……….
Негативните последици од еректираниот споменик сите ги насетуваме па дури и веќе некој најави денеска и чувме за истите. Браќата од југ веднаш не поздравија и ни порачаа дека дури сега ќе дремеме под КОШУЛАТА НА НАТА сонувајќи за влез во НАТО.
А од друга страна, на споменикот нема да пишува АЛЕКСАНДАР МАКЕДОНСКИ ниту ВЕЛИКИ, ами споменик на НЕПОЗНАТИОТ ВОИН- КОЊАНИК, така да и тука нам како МАКЕДОНЦИ, задоволството ќе ни биде ускратено.
Што мене како Македонец, ми значи таму некој непознат воин и како тој ќе ми ги разбуди патриотските чувства во мене!?
Е баш во тоа е врската, драги мои, помеѓу ЕРЕКТИРАНИОТ СПОМЕНИК и ЦИГАНСКАТА (РОМСКАТА ДЕ) КЛЕТВА.Ниту Споменик на Ацета Наш, ниту затоплување на односите со цигаништана, (Грчиштата де) да бидам пак политички коректен.
ВМРовциве ни го „ТУРИА“ ама не ни го „СТАВИА“ цел и нам да ни се слади а не само ним.
Ееееееее, вмрОВЦИ, вмрОВЦИ, ептен сте егоисти, навистина нема смисла само вам да Ви се слади, дај помислете малку и за народецов кој повторно Ве устоличи на тронот. Па и ние сме гревчиња!
Навистина нема смисла. :(

No comments:

Post a Comment