Monday, February 27, 2012

МОЈАТА ТОП 5 КАФАНСКА ЛИСТА

Posted on April 13, 2009 - РЕПРИНТ

Некогаш кога ќе заседнам во кафана, што морам да признаам во последно време, ептен ретко ми се случува и кога расположението ќе ми биде онака на ниво, сакам на увце, мераклиски, виолина да ми ги одсвири следниве песни:
 
1. ЈАНО МОРИ (заради ќерками)
 
 
2. МОРЕ ТРИ ГОДИНИ СТАМБОЛ ГО ШЕТАВ (на таткоми песната)
 
 
 
3. ЛИБЕ СТАНО (затоа што мислам дека е најубавата македонска песна)
 

4. ЗА КОГО ТИ ЦУТИ ДАНО ЛИЦЕТО (затоа што сакам да ја пеам оваа песна)
 
 
5. СТАНИ, СТАНИ ИБАР ВОДО (за мене најубавата српска народна песна)
 
 
Баш ме интересира кој се Вашите топ 5 фаворити, нормално ако ги имате, затоа штафетава ја предавам на моите блог пријатели, се надевам дека ќе ја прифатат и продолжат.
Па на Вас е редот:
1. ПОЕТСКА МАЧКА
2. СЕСТРА СО ХАРИЗМА
3. ЛУДОТО
4. МАТЕМАТИЧАРКАТА
 

No comments:

Post a Comment