Thursday, March 1, 2012

ИЗВРТЕНИ ВРЕДНОСТИ

Posted on November 25, 2010 - РЕПРИНТ

Е вчера кога не ме стрефи срчка, не ми треба Др. Ќаев ниту ЕКГ да ми каже дека ЧУКАВА ми е ОК!
А бе стварно ова животниве, а и општо вредности, се извртеа наглавачке у оаваа изопачена држава.
Завчера приметуем у тоа ФАБИЈАТА што уште година ипол па ќе биде моја, ми се вратил бројчаникот на километражата, онака од чиста мира едно десет тисуќа км. наназад, и ми се појавило она клучено на дисплејчето кое ме подсетуе дека треба да идам на редовен годишен сервис иако истиов го направив пред неполни пет месеци.
Си викам ај да отидам до кај сервисеров да видам да не е нешто сериозно.
И онака нешто требаше стариот да го вожњам низ градов на неколку локации, си викам ај ќе скокнам и до Мали Париз илимити Такозвана Шутка, кај КОЛКУ Е – ТОЛТУ Е.
Ојдов………….
Цуците на приемно што по везден пијат кафе и покажувајќи нозе се трудат да изгледаат убаво,
мада не секогаш им успева,
ако сум искрен, ретко им успева,
ми викнаа едно типче по име Данијел ( кога го чув имево одма почнав да ја певушам песнава) ,кој дојде ме ислуша што имав да му кажам околу проблемов и ми рече дека знае одприлика што би можело да биде и дека за оправка ќе треба едно три часа. Пошто немав толку време а аутцево ми требаше, се договоривме утре дента да им го донесам у сервис некаде околу девет часот изутрина.
Речено сторено, сабајлеечки во девет и петнаесет ја нацртан у ТОЛТУ и го барам Даниел. Излезе момчево ми направи прием на аутово, демек што има што нема (раткапни, радио, ланци и сл. тракатанци) ми ги зеде клучевите и ми рече дека за најдоцна четри часа ќе ме побарал по телефон за да дојдам да си го земам аутото. Добро му велам јас, ај кажи молимте што пари ќе чини оправкава да знам колку да носам со себе?
А бе незнам…….., ми вика. Треба да се ресетира компјутерот (ова под компјутер да не помислите кузнае што компјутер има ФАБИАТА од пред скоро пет години), тинтири, минтири, туц, муц и не ми кажа цифра. Ај си викам јас не ќе да биде поише од петстотче до илјадарка и престанав да инсистирам да ми каже цифра, туку остаиф аутото прошетав троа низ пазарот у Шутка (мала дигресија за сите заинтересирани, има добра и е фтина роба), се качив на 19-ка и му ја опраив дома.
Некаде кам четрнаесет часот ми ѕвони мобиљка, кога ететиго Даниел са друге стране, ми кажуе дека можам да дојдам по аутото пошто ми било готово. Викам добро еве тргам одма, него кажими молимте, пошто утрово не ми кажа, колку ќе ме чини оправкава?
Епаааа, видете вака,  почна нешто да ми пелтечи Даниелчо, го ресетиравме компјутерот ово , оно, изгубивме 3-4 часа, сето тоа ќе Ве чини 3.000,00 МКД ( и со зборови – три илјади македонски денари).
Е во тој момент дојдов до сознанието од првата реченица во постов!
Викам ај да препрашам, може нечув добро, кого оно пак Данијелчо ми ја кажува истата цифра.
Го прашувам, а бе да не мењавте некој дел?
Не ми вели тој, само го ресетиравме компјутерот.
И у тој момент тотално ми се стемни, спуштив слушалка натнав патиките и навистина незнам како од Хиподром до Шутка сум стигнал, до толку бев растроен у мислите.
Цело време додека патуев со пееска и со деветнаеска само едно прашање ми се моташе низ глава. Кој курац мајстор е тој чија дневница во оваа ебана джава каде 70% народ гладуе, е 100 ЕВРА?????
И кога стигнав у ТОЛТУ имав само една желба пред да платам и да си одам, а тоа беше да го видам тој фамозен мајстор. На моја голема жалост цурките кој се трудат да изгледаат убаво, не сакаа да ми ја исполнат желбата, така да не го видов човеко!
Јебига, „СЕ ЛА ВИ“ викаат Французите, палтив запалив аутцето и ко усран голуб си тргнав накај дома.
Еве поминаа два дена и јас сеуште неможам да се средам, неможам да си објаснам сам на себе како е можно, во Детската Градинка да им плаќам 3.000,00 МКД за цел месец да ми ги чуваат Близначките и притоа да им даваат по три оброка дневно, и истат цифра да ја платам за пола саат работа, ако воопшто ресетирањето на такозваниот компјутер на мојата, пардон, на скоро мојата ЕФТИНА ШКОДА ФАБИЈА стара пет години, може да се нарече работа.
Незнам, или јас сум ненормален или вредностите во оваа усрана држава скроз се испревртеле, инаку ова што го пишав во погорниов пасус не би било можно ниту кога јас би бил нормален, ниту кога вредносниот систем во усранава држава би бил во ред.
Нема ни теоретски шанси!!!

No comments:

Post a Comment