Thursday, March 1, 2012

НЕ СИ СТОЈАМ НА ЗБОРОТ

Posted on February 9, 2012 - РЕПРИНТ

Пред извесно време другарми Игор ми даде да погледам еден шведски филм со препорака дека ептен го бива и истовремено ко да ми кажа дека е дел од некоја трилогија. Арно ама тогаш бевме замуабетени за нешто друго и ова со трилогијата го сејфував некаде длабоко во некој зафрлен фајл и скоро заборавив на тоа инфо.
Што е право, помина и долго време додека решив да го погледнам филмчево, го вчелев на USB-то, можеби два месеца пред да најдам време, а да Ви кажам право и расположение да го ѕирнам.
Нејсе, се погоди и времето и расположението и го погледнав филмот и да Ви кажам, ептен ме бендиса. Всушност толку ме бендиса што седнав на нет и го побарав на www.imdb.com. И сега да не Ви раскажувам ко ЦАЦКО за што се работи во филмот, ја ѕирнетего трејлерчето.


Дури кога го најдов на www.imdb.com, ми се врати информацијата за трилогијата што ми ја спомна Игор кога ми го даваше филмчето и најстрашното беше што всушност, ова што јас  го гледав да ти бил последниот, третиот дел  од трилогијата.  Е хебига, така ти е тоа кога нетураш еднаков дикат на секоја информација што ќе ти ја дадат луѓето.
Барајќи понатаму по нетов, испадна дека оваа трилогија која се состои од следниве филмови :
1. The Girl with the Dragon Tattoo
2.The Girl Who Played with Fire
3.The Girl Who Kicked the Hornet’s Nest
е всушност направена по книгите на шведскиот автор Stieg Larsson и дека во Шведска и др. нордиски земји биле прикажувани како минисерија во шес продолженија.
Да биде бељата уште поголема се испостави дека дома ја имам првата книга од трилогијата односно ДЕВОЈКАТА СО ТЕТОВАЖА НА ЗМЕЈ, ми ја подарил некој некогаш или пак ја бев купил, и за тоа небев сигурен. Како и да е, решив да ја прочитам. Во меѓувреме додека ја читав книгата од нет го спуштив и вториот дел,  The Girl Who Played with Fire и го изгледав. И овој дел ептен ме бендиса.


Толку многу бе бендиса, што повторно си го погазив зборот за тоа дека нема да гледам филм откако предходно ќе ја прочитам книгата по која е правен, го симанв од нет и првиот дел The Girl with the Dragon Tattoo и го изгледав.


И!?
И по незнам кој пат се зезнав што не си стојам на зборот.
Секоја чест на режисерот Daniel Alfredson , професионално си ја завршил работата човекот, арно ама кога јас би имал режисерско знаење  малку подругачије би ја усликал книгата што ја читав. Веројатно секој читател во својата глава различно ја слика – филмува книгата што ја чита, што е и нормално, сите сме различни личности со различна перцепција на нештата и на крај на краиштата со различна имагинација. Ама колку и да ни работи имагинацијата, колку и да сме, под претпоставка дека сме, добри режисери, мислам дека е страшен предизвик да се филмува добар роман.
Можеби сликата вреди илјада зборови, арно ама, еднен одломок, една реченица, па дури некогаш и само еден збор од некое прозно дело, во главите на миљони различни читатели, може да предизвика исто толку, ако не и повеќе слики.
Така да, лошо е кога човек не си стои на зборот и не учи од своите грешки. :(
Инаку да, ептен Ви ги препорачувам сите три филма или сите три книги, кој како милува, но послушајте ме и немојте да ја правите истата грешка што ја направив јас и тоа незнам по кој пат веќе, ако прво ги прочитате книгите немојте да ги гледате филмовите, зошто ќе се разочарате и неправедно ќе ги оцените со ниска оценка.
Сите други опции играат, односно може да ги погледате филмовите па да ги прочитате книгите, или само да ги погледате филмовите, или пак, само да ги прочитате книгите.
Верувајте ми на збор, нема да згрешите. :)
П.С.
И уште нешто што не го споменав во постов погоре, од првиот дел, односно од ДЕВОЈКАТА СО ТЕТОВАЖА НА ЗМЕЈ и американците имаат направено филмче и мислам дек веќе игра и кај нас во кино МИЛЕНИУМ, не сум го гледал, арно ама јас секогаш навивам за европскиот филм, така да, моја препорака е изгледајтего оргиналот прво па потоа може да го гледате и она што го направиле Америте.









No comments:

Post a Comment