Thursday, March 1, 2012

БЛОГЕРСКА СРЕДБА-04.02.2012

Posted on February 5, 2012 - РЕПРИНТ

Ете бидна и тоа, го скршив мразот и по скоро цели пет години блогирање присуствував на една блогерска средба.
И веднаш да Ви кажам на сите, а посебно на оние кои досега не присуствувале на ваков настан……………., ништо страшно, не тепаат………, а ќе те почестат………, со некое пивце, троа , ма што троа, малку повеќе од троа кикирики со лушпа и што е најбитно со еден куп насмевки и пријателски муабети, чиниш те знаат векови.
А како викаат нашите стари………, кога ти даваат, земај, кога те тепаат, бегај.
Така да драги мои блогерки и блогери на следната средба слободно можете да дојдете, еве уште еднаш Ви гарантирам дека натепани нема да си отидете.
Е сега да не се правам и јас толку храбар, и јас отидов со троа резерва, зошто да бидам искрен, незнаев дали виртуелнава дружба ќе се повтори и во реалниот свет или????
Ама си реков, мечка страв мене нестрав, запалив аутцето и правец ПИАЦА.
А никого не познавав лично во реалниот свет и се прашував како ќе ги препознаам блогериве помеѓу останатите гости, кои сигурно ќе ги има во локалот, нарочито што немаше договорено некој знак на распознавање.
Пр: црвени каранфил у реверу ;-) .
Арно-ама, како што ми рече некој по нетов пред да тргнам, БЛОГЕРИ секогаш си се препознаваат. И вистина така, штом се качив на вториот кат на ПИАЦА веднаш го препознав малото ама одбрано друштво.
Е сега да бидам целосно искрен, ми помогна и фактот што овие денови за разлика од порано, блогериве, барем поголемив дел од нив, преку ова суратефтерот излегоа од тотална анонимност. Ама тоа не го менува фактот дека маста на која седеа  веднаш ми го привлече вниманието, просто како некој магнет да ми го влечеше погледот натаму.
После првото здраво-живо, муабетот продолжи ко да сме го прекинале вчера на кафепиење а не ко да првпат ги гледам луѓево во живо.
И се така, додека келнерите од ПИАЦА не рекоа фајронт.
Супер дружба, штета што бевме малку, верувам дека во некој поголем состав ќе биде уште позабавно.
Благодарам на ЏАМАН, кој ја организираше средбата а и на сите останати кои можете да ги видите овде.

1 comment:

  1. Super ni beshe i sekoja sredba odnovo poznatstva i novi razgovori...i se...:)

    ReplyDelete